
Amb el projecte “Banys de Música a la Natura” he realitzant concerts en boscos, parcs naturals i paisatges emblemàtics de la nostra geografia.

Uns concerts poc comuns, on trobem un piano de cua en un prat, al mig d’un bosc o al costat d’un penya-segat, on el públic es pot relaxar desconnectant del món exterior i connectant amb un mateix i amb l’entorn natural.

Influenciada pels banys de bosc Shinrin-Yoku, tan valorats pels beneficis psicològics i fisiològics que tenen en les persones, i coneixedora de l’efecte positiu que produeix la música en el nostre organisme, us ofereixo els meus concerts com a bàlsams reparadors dels efectes de les presses i l’estrès del nostre dia a dia.

Les persones que assisteixen a aquests concerts sovint fan una caminada per arribar a l’emplaçament on es realitza i gaudir així d’una experiència molt completa de simbiosi entre música i natura.
